Jan 20, 2011

huru-hara

rasa dah lama xgelak besar cam malam nih..aish jumpe korang semua buat aku sakit perut je...tapi syg hanya 7 org je yg ade malam nih....ummi shu tak nak trun, td dlm msg kte on jer...bila trun b'empat jer..aten puasa..thniah buat aten dia dh berubah jd baik...kte2 ble plak???
kte2 memang dah baik kan....hahahaha

mar n subhah..lepas meeting baru dtg..diorg kn bdak scout..jumaat nih dah g camping
meninggalkan daku merana merata-rata...sob3
c'moq plak abis je discussion terus join kteorg..
jd la semuanya 7 org...

sedapnya...menikmati jagung manis n masih pnas


abis makan pergi lepak tepi longkang sambil makan jagung manis..
sedap..lepas tu diorg duk gaduh pasal nak masak ape tuk makan ramai2..
aish yg peliknya gaduh psal nk mkn ape tak selesai lg bkak topik len then gaduh pasal ubi lak..
ubi kayu, ubi keledek ubi setelo..lg2...entah name ape..
yg lg pelik diorg duk gaduh psal bnda sama yg bezanya nama je...hahahaha
 gaduh la korang kte n subhah je yg baik pendiam, dgar jer diorg gaduh..hahaha

k.nana xpuas hati..ubi setello la...hahaha

abis bab tu keluar bab kawin plak..
aish cepat2 la owg tu kawin tak sabar kami2 nak g kacau daun...hahahaha

subhah mkin ari mkin jangoksss...hehe



3 comments:

'Ainun Qalbi said...

kaka nana agy jadi mangsanya.. ha8

suraiya sofia said...

hahahahhaa...watak utama

mentari hati said...

hahahha best2...kalo 9 owg agkyne mcm mne la kn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...